Pages

Friday, May 17, 2013

WORLD INDUSTRIAL DESIGN DAY 2013 (WIDD 2013)

     In conjunction with the WORLD INDUSTRIAL DESIGN DAY 2013 (WIDD 2013), the INDUSTRIAL DESIGN WEEK CELEBRATION - MALAYSIAN CHAPTER.
PEREKA brings you up-close and personal with local accredited industrial designers, sharing their experience and expertise.

     These talks will impart knowledge; also through which members can express their views and be heard,ensuring the continued success and growth of the industrial design community in Malaysia.

. Showcase Exhibition
. Design Talks
. Furniture Design
. Product Design
. Automotive Styling
. Manufacturing Design
. Student Participation Activities

   WIDD 2013
WORLD INDUSTRIAL DESIGN DAY 2013INDUSTRIAL DESIGN WEEK CELEBRATION - MALAYSIAN CHAPTER
Mon, 17.06.2013 - Sat, 29.06.2013 - 10.00am to 6.00pm


Thursday, May 16, 2013

Selamat Hari Guru

Terima Kasih tak terhingga di ucapkan buat semua guru yg telah mengajar ku dari kecik smpai ke skarang.nk sebut nama sorg2 pun ramai sgt.maafkan anak murid mu ini cikgu.


Friday, May 10, 2013

"The Rising" Box

The Rising Box
sebuah kotak yg direka Jeff Baenen oleh seseorg.Asalnya dia nak suruh Jeff buat kotak yg mana bile letak bible,boleh naik klua..ala-ala mcm citer Indiana Jones gitu..

source : core77





Happy Mother's Day


Hari Ibu telah tiba!!!
apa yg korg nk bagi kat mak korrg sempena hari ibu ni?
ape2 pun,terima kasih buat semua ibu diseluruh dunia kerana telah melahirkan anak2 yg baik2 (walaupun tak semua) , dan telah mendidik anak2 mereka.
pengorbanan seorang ibu sgt lah besar smpai kadg2 kalau diberi tanggungjawab tu pada lelaki pun, lelaki tak mampu buat dgn sebaik yg pmpuan buat..jadi,bersyukur lah korg dilahir kan oleh seorg wanita,bukan seorg lelaki..(apa agaknya rupa kalau lelaki beranak..hahaha)
anyway, HAPPY MOTHER'S DAY!!!

Friday, January 25, 2013

Jawatan kosong di KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM)


Friends.. Jawatan kosong di KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA (KPM) nak tutup tarikh 31/01/2013

Sila Apply..

INFO LENGKAP : http://www.tahniah.com/article/read-6237468327745

Tawaran TENTERA LAUT DIRAJA MALAYSIA (TLDM)



Tawaran TENTERA LAUT DIRAJA MALAYSIA (TLDM)

Info Lengkap : http://www.tahniah.com/article/read-4386487326

James McNabb's "Sketching with a Band Saw"

Dari kayu kepada kayu.. seni yg sungguh awsomeness lvl over 9000..

more at :core77





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...