Pages

Friday, August 28, 2009

Majlis Sandang MB Zambry

25 ogos aritu gua dijemput join skali ke majlis nk sampaikn sandang pd MB Zambry di Ipoh Perak.Gua g ngan family gayong Melaka.mmg blh kate grand gak la event yg family gayong perak buat.dari pas zohor dlm pkol 2 or 3 tu buat raptai.dapat gak ar tgk muka2 Lembaga Waris Amanah (LWA) yang dikata2kn tuh.ada gak ibu gayong.semoga guru2 yg gua kasihi ni sentiasa sihat walafiat.
ngantuk je gua rase pasal duduk je.bosan gak.tapi gua sempat amek sedas dua gambar.ade lagi lain kt c. Zamir.later aku upload le.pandai2 le aku buat mcm mane nnt.papehal pun,layan yg ada nih

ni la rombongan family gayong melaka.yg ujung tu blh x msuk frame lak..

ni lak rasenye pengerusi lembaga adat negeri kot klau xsilap.
mase ni pale gua dh ting tong sket

ni pas semua penat raptai.masing2 dh menyampah tunggu nk bukak pose kot ni...

hah..time ni tgh majlis.gua selamba redah je bgun dr tmpt duduk nk amek gmbo.ni belah kanan dlm dewan.ramai gak otai2 bersandang dlm ni

ni sudut belah kiri.pas amek pic ni,gua marathon duduk tmpt blk beb pasal gua dgr ade walkie talkie(ntah betul ke x aku eja nih) ckp MB Zambry nk masuk dh..

ni je gua ade.nnt gua dpt yg cantik2 lg ngan video,gua letak sini lagi.

chow~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...