Pages

Tuesday, October 13, 2009

-14 Oktober 2009-


salam.hari ni tanggal 14 oktober 2009.hari yg aku tunggu2.agak lame gak la aku tunggu.berbekalkan keadaan fizikal yg agak kurang disiplin(sakit2 akhir2 ni),aku nk ucap kn "HAPPY BIRTHDAY" pada awek aku yg ku cintai,yg berada nun jauh disana.semoga pjg umur murah rezeki.jadi saya memilih lagu hepi besday tu yu nyanyian jackie chan.moga deejay bertugas putarkan lagu tu ye.

memang seronok besday.jadi,bersyukur la dpt smbut besday.moga awek aku tergolong dlm golongan hamba2 tuhan yg bersyukur.sekurang2nya tuhan beri peluang utk kita hidup lagi.terima kasih juga pada ibubapa yg memelihara kita sehingga dpt menyambut besday.besday aku yg ke 223 da lepas bulan ogos dulu...hahaha

pape pun,take care syg(utk awek aku je,korg xyah poyo2 nk perasan).moga terus berjaya dlm idup.salam 1 malaysia...ecececeh~~~konon2 bajet mcm PM lak aku ni...hahaha...
aku tgh xsehat,xde idea nk citer pjg2.sampai sini sahaja.wassalam



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...